Marcel van de Laar nieuwe trainer SV Geuldal

Algemeen Archief - 2014/'15Archief - 2015/'16
Geschreven op vrijdag 17 april 2015 09:36 door Ralph Souren.

Met ingang van het komende voetbalseizoen zal Marcel van de Laar de nieuwe hoofdtrainer van SV Geuldal zijn. Hij zal geassisteerd worden door Martin Froels.

Struchter Boys en VV Wijlre nemen daarmee afscheid, zoals reeds bekend, van haar huidige trainers Eugene Sieben (Struchter Boys) en Richard Bessems (Wijlre). Alleen de huidige assistent trainer Martin Froels zal de overstap maken. Hij zal assistent worden van Marcel van de Laar.

Doordat Struchter Boys afgelopen week promotie al veilig heeft gesteld zal de nieuwe fusieclub uitkomen in de 4e klasse. Struchter Boys kan komende zondag in de uitwedstrijd tegen RKMVC (Mechelen) het kampioenschap veilig stellen en zo een mooi sluitstuk op haar 83-jarig bestaan zetten.

Wij wensen Marcel veel succes bij onze nieuwe club!

Foto: Lucho Carreno, In de Wandelgangen