Masita Soccer Trophy Limburg

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 27 december 2014 23:07 door SV Geuldal.

Verslag toernooi 23 december Masita Soccer arena.

Voor dit toernooi werden we in D1 en D2 verdeeld, de D2 bestond uit:

Ivan, Scott, Luc, Ivo, Milan, Lars, Thuur, Tristan en Dave.

1e wedstrijd tegen Genker VV

Na een slechte start stonden we al heel snel met 0-3 achter. Thuur scoorde daarna de eerste treffer voor Struchter Boys/Wijlre, waarna Ivo al snel de tweede goal scoorde, 2-3. Genk liet het hier niet bij zitten en scoorde 2-4. Scott scoorde de derde goal voor Strucht. En zo bleef het heen en weer gaan. 3-5 voor Genk, 4-5 voor Strucht door een goal van Ivo. 4-6 voor Genk en de eindstand werd 5-6 door een goal van Scott.

man off the match: Ivan omdat hij goed keepte.

2e wedstrijd tegen Mechelen

Mechelen opende de wedstrijd met een tegengoal 0-1. Daarna namen we echter revanche door maar liefst vier goals van Scott (met een mooie kop-goal). 4-1, Dat bracht ons op een ruime voorsprong waarna Thuur nog 5-1 maakte. Mechelen kreeg nog een kans en scoorde de 5-2, tevens eindstand.

man off the match: Scott omdat hij vier belangrijke treffers heeft gemaakt.

3e wedstrijd tegen Bekkerveld

Tegen Bekkerveld waren we goed gewend aan het kunstgras en het spelen met de bording. Scott opende de wedstrijd maar Bekkerveld maakte weer gelijk. Vervolgens ging het gas erop en scoorden we aan de lopende band, met mooie treffers van Scott en Ivo en Luc scoorde de 7-1. Uiteindelijk maakte Bekkerveld voor het eindsignaal nog 7-2.

man off the match: Ivan omdat hij goed keepte.

4e Wedstrijd tegen EOW

De mannen van EOW waren een maatje te groot en speelden op en soms over het randje wat resulteerde in een tijdstraf van 1 van de spelers van EOW. Deze wedstrijd verloren we ondanks het goede keeperswerk van Ivan met 2-7, Scott scoorde beide doelpunten.

Na het spelen van de poulewedstrijden moesten we om de 5e en 6e plaatst spelen tegen de jongens van Bekkerveld. Ivo opende de score 1-0. Echter moe gestreden moesten we te veel goals van Bekkerveld incasseren het werd 1-9. Zodat we als 6e eindigden net voor onze collega’s van de D1 dat  op dit toernooi 7e werd.

Al met al een leuk toernooi in een mooie voetbaltempel!

Luc