MC1 levert mooie teamprestatie

Geschreven op zaterdag 26 maart 2016 21:55 door SV Geuldal.

De laatste wedstrijd tegen Groene Ster MC2 twee weken lag nog vers in het geheugen en daar gingen we, niet geheel terecht, met 0 punten huiswaarts. Vandaag mochten we weer aantreden tegen de groen- witten.De meiden waren er op gebrand om deze wedstrijd te winnen. Strijdplan lag klaar. Vanaf de eerste minuut er fel op zitten en de beste speelster uitschakelen. Deze taak werd aan Zoë opgedragen die nog een appeltje te schillen had met deze tegenstandster, omdat ze de vorige wedstrijd uit de wedstrijd werd geschopt.

De Geuldalmeiden knokten samen voor elke bal en de teamspirit was top. Er werd goed over de flanken gevoetbald en Britt en Esther waren goed op dreef. De verdediging stond goed en blokte elke aanval van Groene Ster. Het middenveld speelde goed samen en de buitenspeelsters werden vaak goed aangespeeld. De goede inzet van het hele team werd al gauw beloond met een mooi doelpunt van Britt. De tweede helft werd de draad goed opgepakt en de ene na de andere mooie aanval werd zorgvuldig opgezet. Kelly, die de eerste helft had gekeept, wist met 2 mooie assists de voorhoede te bereiken waaruit Floor en Esther konden scoren. 3-0 dus! Groene Ster was knock out. Er volgden nog een reeks prachtige kansen, maar de tegenstander werd gespaard. Groene Ster wist nog te scoren, maar dat mocht de pret niet drukken. Enne…., Zoë? Die had haar tegenstandster in de pocket!

De trainers, ouders, toeschouwers, de trainer van Dames 1, iedereen heeft genoten van deze wedstrijd waarin onze MC1 heeft gevochten en goed voetbal heeft laten zien. Speciaal bedankje aan Luca Deurenberg die zomaar even kwam uithelpen en speelde alsof ze nooit is weg geweest.

Ga zo door meiden!