MD1 Niet helemaal wakker

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zondag 22 maart 2015 21:24 door SV Geuldal.

Het was vandaag niet de vroegste wedstrijd die we hebben gehad maar toch niet helemaal uitgerust kwamen we het veld op. We zagen al dat de tegenstander groter was als onze gemiddelde lengte. We hoorde opeens dat onze trainer Micha moest fluiten.

De wedstrijd begon een beetje slaperig waardoor er al snel een goal viel voor de tegenstander, jammer maar helaas. 1-0 we gingen met veel moed door en het ging niet slecht. Door een domme fout van Zoë viel ook de 2-0. met deze stand gaan we ook de rust in. Maar we knokte wel.

De tweede helft wilde Ciara niet meer keepen omdat ze erg pijn aan haar knie heeft en dus vraagt ze of er iemand anders wil keepen. Dus met Zoë in het doel gaan we de tweede helft spelen. Bunde had een erg sterk team waardoor we niet veel kansen kregen om te scoren, maar Bunde wel en scoorde ook de 3-0 en vlak daarna ook de 4-0. jammer maar we gaan er weer vol tegenaan. Esther scoorde toch een keer en het werd 5-1. De eindstand werd 9-1. jammer! Dit willen we volgende week zeker recht zetten door goede inzet, dan moeten we in Wijlre tegen Weltania en gaan we er weer tegenaan!

Zoë