Mooie overwinning voor de E2

Geschreven op zaterdag 5 maart 2016 15:57 door SV Geuldal.

Na de uitstekende start van het nieuwe voetbalseizoen, betreedde onze E2 vandaag de voetbalarena voor een wedstrijd tegen Scharn E9. Dit team was de competitie ook goed begonnen met een 8-0 zege tegen RKVVL/Polaris E6. De heren waren dus gewaarschuwd ! Toch begon Scharn E9 sterk aan de wedstrijd en kwamen ze zelfs op voorsprong na een intikkertje van hun spits. Onze spelers lieten zich echter hier niet door uit het veld slaan. Door goed combinatie spel werden meerdere kansen gecreeerd. De keeper van de tegenpartij, klein van stuk, liet zich echter van zijn beste zien en hield enkele goede schoten uit z’n doel.

Uiteindelijk werd een goede aanval over rechts, via Dinand Schillings, goed afgerond door spits Corne vd Tillaar. Een aanval uit het boekje, zoals we er deze competitie nog meer van hopen te gaan zien. Een tweede doelpunt volgde al snel na een vrije trap net buiten het strafschopgebied. Joeri Simons schoot deze vrije trap hard, goed geplaatst en de paal nog rakend binnen. In een volgende mooie aanval rondde Raphael Carta af met een hard schot dat via de lat en de doellijn (of was het toch erachter ?) het doel weer verliet. Ruststand: 2-1.

Na rust bleef onze E2 de bovenliggende partij maar kon het verschil niet verder uitgebouwd worden. Totdat na een aanval van Scharn, de counter van Wijlre vlijmscherp was. Corne vd Tillaar kwam alleen voor de keeper en rondde deze koelbloedig af. Eindstand: 3-1.

Wederom een mooi team resultaat en we wensen jullie veel succes met de volgende wedstrijden !