Mutaties senioren afdeling SV Geuldal

Geschreven op maandag 20 juni 2022 14:11 door Bart Schrouff.

De seniorenselectie van SV Geuldal ondergaat de volgende mutaties voor het komende seizoen:

Weg: Marthyn Packbier (vv Hellas) en Chris Darding (vv Partij)

Nieuw; Ivan Hollands (vv Voerendaal) – Lars Mingels (RKHSV) – Sem Badon (Warnsveldse Boys) – Raf Badon (Warnsveldse Boys)
Vanuit de eigen jeugd komende volgende spelers door: Ivo Schrouff – Milan Marcus – Scott Caubo – Ghian Franken – Tristan Jongen – Dave vd Berg – Kevin Blezer – Luc Franssen – Niels Rompen – Ruben In de Braekt – Niels Frints – Sjors Huntjens – Victor van den Bold

De selectie van SV Geuldal wordt hiermee met een zeer jonge groep aangevuld en we hopen dan ook de goede lijn, ingezet onder leiding van trainer Rene Smeets, het volgende seizoen te kunnen doorzetten. We wensen de vertrekkers veel succes bij hun nieuwe vereniging en danken hun voor hun inzet bij SV Geuldal. De nieuwkomers wensen we veel plezier en succes toe bij onze club!