Nacompetitie SV Geuldal 2

Geschreven op donderdag 19 mei 2016 17:09 door Bart Schrouff.

Sv Geuldal 2 is nog via de nacompetitie in de race voor promotie naar de 3e reserve klasse.Komende zondag 22 mei staat de eerste wedstrijd op de agenda tussen SCM 3 en SV Geuldal 2 om 11.00 uur in Maastricht. SCM is net als SV Geuldal een fusieclub en ontstaan uit SC Caberg en vv Standaard. De wedstrijd wordt gespeeld op het sportpark in Maastricht gelegen aan de Toustruwe 10. Op zondag 29 mei wordt de terugwedstrijd gespeeld op ons complex in Wijlre. We wensen de mannen van trainer Frank Franssen veel succes en op veel steun van supporters uit Schin op Geul en Wijlre. Mocht SV Geuldal 2 verder komen, dan zal er een beslissingswedstrijd op neutraal terrein plaats vinden tegen de winnaar van Sportclub’25 2 en RKVVM 3.