Nieuwe gezichten bij SV Geuldal / deel 1

Geschreven op dinsdag 16 juni 2020 09:11 door Bart Schrouff.

De jaarlijkse overschrijvingsperiode zit er weer op en de komende dagen gaan we de nieuwe gezichten bij SV Geuldal aan jullie presenteren. Op alle fronten; jeugd, dames en heren kunnen we een groei laten zien in nieuwe leden. Hier zijn wij uiteraard erg tevreden mee. Het komende seizoen zal er weer een JO19 (de oude A1) onder de vlag van SV Geuldal deelnemen aan de competitie. Van de huidige JO17 zal het grootste deel doorschuiven naar de JO19 en de volgende spelers zijn overgestapt naar ons: Ruben In de Braekt (SJO Krijtland), Niels Frints (SJO Krijtland) , Collin Heijnens (SJO Krijtland), Niels Heijnens (SJO Krijtland), Timo Snouck (was gestopt maar gaat weer beginnen) en Tim Moller (was gestopt maar gaat weer beginnen). Op de bijgevoegde foto ontbreekt Tim Moller. We wensen de nieuwe spelers veel plezier en succes en hopen dat ze zich snel thuis zullen voelen bij onze club. Aan de trainers van de JO19 (Ad Caubo, Frenk Blezer en Bart Stevens) de taak om een er een mooi geheel van te maken. We hebben er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken. Mannen maak er een mooi seizoen van!