Nieuwe gezichten bij SV Geuldal / deel 4

1ste elftal
Geschreven op vrijdag 19 juni 2020 08:45 door Bart Schrouff.

Vandaag presenteren we de laatste nieuwe gezichten bij onze vereniging. Vanuit vv Partij maakt Chris Darding de overstap naar ons. Chris heeft in zijn jeugd bij FC Gulpen gespeeld en stapte enkele jaren geleden over naar vv Partij waar hij een vaste waarde was op het eerste elftal. Zijn favoriete plek op het veld is op het middenveld. Kenneth Heuts woont sinds kort in Wijlre waar hij samen met zijn familie de pas geopende B&B Brasserie Villare runt. Kenneth heeft voorheen altijd bij Minor in Nuth gespeeld en hoopt nu een plekje in de verdediging van ons eerste te bemachtigen. Tot slot gaat Rien Beckers uit Eys het komende seizoen onze clubkleuren verdedigen. Rien heeft in de jeugd altijd bij Zwart-Wit’19 gespeeld. Nadat hij wegens studie was gestopt hebben we Rien kunnen overtuigen om weer de kicksen aan te trekken. De favoriete plek van Rien zal op het middenveld of voorhoede zijn. We wensen alle nieuwe spelers veel succes en plezier. Helaas zijn er ook enkele spelers die elders hun heil gaan zoeken. Ruben Janssen en Jona Grooten gaan naar RKMVC en Ischa Lipsch en Luvic Marcus gaan naar SV Hulsberg. Wij willen hun bedanken voor hun inzet en wensen ook hun succes toe. Indien jullie in de toekomst heimwee krijgen en een vers getapt Brand pilsje of een lekker flesje Primus gaan missen, weet dat de deur altijd voor jullie open staat! Rest ons om iedereen een fijne vakantie toe te wensen en we hopen jullie weer terug te zien op onze velden bij de start van het nieuwe seizoen.