Nieuws van de ledenadministratie

Geschreven op vrijdag 22 oktober 2021 17:53 door Ruud Dautzenberg.

Vorige week zijn weer alle contributiefacturen naar de leden gestuurd. Dit is grotendeels per mail gebeurd (een enkeling per post) en voor de meesten onder bcc vanwege de privacywetgeving. Mocht je de factuur daardoor niet ontvangen hebben (blijven hangen in spam), kun je dit laten weten via ledenadministratie@svgeuldal.nl. Vanwege corona is er qua contributiebedragen geen wijziging ten opzichte van voorgaande jaren.

Wat betreft wijzigen digitale foto voor de spelerspas is volgende week zondag 31 oktober de deadline. Tot die datum kun je je foto voor de spelerspas zelf aanpassen via de profielfoto in voetbal.nl. Dit hoeft geen pasfoto te zijn, maar wel een recente foto waarop je gezicht duidelijk te zien is en waar je alleen op staat (Toon!). Na die datum kun je je profielfoto nog steeds aanpassen via voetbal.nl, maar dan wordt dit niet meer automatisch ook in sportlink voor de spelersfoto aangepast. Wil je de foto voor de spelerspas graag aangepast hebben, maar lukt dat niet via voetbal.nl, dan kun je de foto digitaal sturen naar ledenadministratie@svgeuldal.nl.  Doe dit wel voor zondag 31 oktober a.s., want daarna kan de ledenadministratie dit ook niet meer aanpassen en kan dit pas weer in april 2022.