O-7 vroeg uit de veren tegen WDZ.

Algemeen Archief – 2016/’17
Geschreven op zondag 25 september 2016 21:10 door Andre Rompen.

Vandaag moet de selectie en technische staf vroeg uit de veren voor de match om 9:00 uur in en tegen WDZ. Er wordt om 8:15 uur verzameld waarna we samen naar Bocholtz reizen. De selectie is na de training van afgelopen maandag uitgebreid met 3 debutanten: Lars, Camiel en Lucas waarvan Lucas zich later heeft moeten afmelden, dus na de 2 debutanten van vorige week hebben we er wederom 2 die debuteren bij SV Geuldal O-7.

1e helft:

Bij de start van de wedstrijd golft het spel op en neer, het is echter WDZ dat de score weet te openen 1-0. Het is vervolgens Stan die tekent voor de 1-1, echter was dit ijdele hoop. WDZ blijkt toch een maatje te groot voor onze mannen. Het resulteert dan ook in een ruststand van 9-3.

2e Helft:

Na de drinkpauze ziet heter naar uit dat de mannen zich herpakken er wordt achtereen volgens gescoord door Stan, Lars en Camiel 9-6 zou het dan nog gebeuren? Nee helaas het is WDZ dat hierdoor wordt wakker geschut en het spel weer naar zich toetrekt. Het zit verdedigend niet lekker meer in elkaar bij de Geuldal mannen. Zou de goede start te veel kracht hebben gekost? Het is WDZ dat nog 7x weet te scoren, dus een wedstrijd om snel te vergeten en komende weken te bouwen aan de dingen die verbeterd kunnen worden. Eindstand  16-6 verlies.

We hebben wederom gespeeld met 2 debutanten voor wie het allemaal nog vreemd was. Ondanks het verlies hebben we vlagen goed gevoetbald en zijn we tevreden over jullie inzet.