Oefenwedstrijd Schimmert D1

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 2 maart 2015 11:12 door SV Geuldal.

Vandaag 14 februari speelden we een oefenwedstrijd tegen Schimmert.

We beginnen de wedstrijd, het ging vrij goed allemaal. Dan kwamen we ook na een tijdje op 0-1 voorsprong. Vlak daarna scoorde de tegenstander 1-1. Het ging een beetje gelijk op en neer. Daarna gaf Ivo een voorzet en Senne scoorde via een hakje 1-2. Weer vlak daarna schoot de tegenstander 2-2 binnen. Toen floot de scheidsrechter af voor rust. Na de rust ging het goed, we kwamen na een paar minuten op voorsprong via Senne. Het ging maar op en neer, de tegenstander scoorde 3-3 toen scoorde Ivo weer en stonden we weer voor 3-4. Na een tijdje tikte Joep de 3-5 binnen. De tegenstander probeerde nog terug te komen en scoorde ook nog 4-5. Toen schoot Ivo de 4-6 binnen. Het was erg spannend en de tegenstander scoorde weer 5-6. Toen kwam Casper met een mooie hoge bal en die zat ook! Het ging nog verder met doepunten scoren, want na een tijdje schoot Ivo de 5-8 binnen. Dit was de eindstand toen de scheidsrechter af floot. Het einde van de wedstrijd.

Man van de wedstrijd: Guido onze nieuwe coach, omdat hij een goede opstelling had bedacht en goed coachte.

Dit verslag is geschreven door: Ivan Hollands