Onnodig puntverlies C1.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 14 maart 2015 15:30 door Bart Schrouff.

De C1 heeft vandaag 0-0 gespeeld tegen RKMVC/Partij C1.

Vanaf het begin van de wedstrijd waren we de betere ploeg zonder echt uitgespeelde kansen te krijgen. We waren wel beter maar maar wisten dit niet af te dwingen met kansen of gevaarlijke acties. Te vaak kreeg de verdediging uit Mechelen er nog een voet tussen. Vlak voor rust kregen we een grote kans toen de doelman van RKMVC/Partij de bal niet klem kon houden na een schot van Wout, maar Kylian schoot helaas van korte afstand over. Na de rust hetzelfde beeld. Wel waren we bij enkele corners gevaarlijk en haalde RKMVC/Partij tot twee keer de baal voor of achter (?) de lijn weg. Het zegt wellicht genoeg dat onze keeper Chris geen enkele keer heeft moeten duiken maar alleen enkele doorgeschoten ballen heeft moeten oprapen. Conclusie deze wedstrijd hadden we moeten winnen maar hiervoor moet je zelf met meer overtuiging voetballen en dat deden we helaas niet vandaag. Volgende week uit naar Scharn een ploeg waar in de najaarscompetitie ook tegen hebben gespeeld.