Partij geen partij voor Geuldal….

Geschreven op woensdag 23 december 2015 14:47 door SV Geuldal.

Afgelopen zondag stond de laatste wedstrijd voor de welverdiende winterstop op het programma, men moest aantreden tegen de gasten uit Partij. Op papier een makkie aangezien Partij tot nu toe slechts vier punten wist te behalen deze competitie.

Deze wedstrijd was dan ook een uitgelezen kans om met een goed gevoel de winterstop in te gaan. Geuldal begon voortvarend aan het duel en kwam aan een snelle voorsprong (2e minuut)  door een eigen doelpunt van een van de spelers van Partij, een droomstart. Partij wist echter snel , mede geholpen door het hobbelige speelveld, de stand weer in evenwicht te brengen. In de 7e minuut kwam men op 1-1.

Geuldal liet zich hierdoor echter niet uit het veld slaan en ging op weer op zoek naar de voorsprong. In de 15e minuut werd de aanvalsdrift beloond met de 2-1 die, na prima voorbereidend werk van Roy Hodiamont, gescoord werd door Bob Felix. In de 32ste minuut wist Geuldal de voorsprong uit te breiden naar 3-1. Een prima individuele actie van Kay Hameleers, die bij vlagen ongrijpbaar was voor de spelers van Partij, werd door hemzelf doeltreffend afgerond. Dit werd tevens de ruststand.

Direct na rust, terwijl diverse toeschouwers nog in de kantine hun laatste slok koffie nuttigden, was Roy Hodiamont alweer doeltreffend voor Geuldal. Hij breidde de voorsprong uit naar 4-1. In het verloop van de wedstrijd kwamen beide ploegen niet meer tot scoren en konden de mannen van Geuldal uiteindelijk met een lekker gevoel de winterstop ingaan.