Prins Niels I en Prinses Femke!

Geschreven op zaterdag 2 januari 2016 23:55 door Ralph Souren.

Zojuist zijn tijdens een druk bezochte prinsenproclamatie in Schin op Geul twee leden van SV Geuldal uit het doek gesprongen als prins en prinses!

Prins Niels (Bemelmans) en prinses Femke (Jongen) zijn allebei spelend lid van onze vereniging. Niels speelt op ons tweede elftal terwijl Femke op ons dames team een balletje trapt.

De twee zullen dit carnavalsseizoen voorop in de polonaise lopen als prins en prinses van CV de Waterratte. Uiteraard zullen ze aanwezig zijn op de Voetbalaovend op 22 januari in ’t Wielderhoes. Echter was de boodschap in hun proclamatie duidelijk:

Ten 2de
Dat ich haup dat ´r dit joar in Sjin en auch in Wielder eine voetbalprins weurd oetgerope, went dan höbbe veer wir ein extra fièske.

Onder het motto ‘Ich hang de voetbalsjeun in de kas, en maak mét de Waterratte hièl vööl sjpas.’ wenst SV Geuldal Niels en Femke een geweldig seizoen toe!

Alaaf!