Programma C1 komende week.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 11 mei 2015 16:36 door Bart Schrouff.

Inhaalwedstrijd en toernooi voor de C1.

De C1 heeft op woensdag 13 mei een inhaalwedstrijd tegen FC Gulpen/Zwart-Wit C1 op het programma staan. We spelen in Wijlre om 19.00 uur en de volgende spelers moeten om 18.15 uur aanwezig zijn:

Op vrijdag 15 mei hebben we een toernooi in Spaubeek. We vertrekken om 16.45 uur vanaf het veld in Strucht. Dezelfde spelers dienen aanwezig te zijn. We spelen tegen: Spaubeek C1 – Leonidas-W C1 – Schimmert C1 – Slekker Boys C1. De eerstewedstrijd is om 17.50 uur. De eventuele finalewedstrijden zijn om 21.10 uur.

Afmelden bij Marcel of Bart.

Voor de rest van het seizoen moeten we nog de wedstrijd tegen Minor/Wijnandia inhalen en hebben we een toernooi in Berg aan de Maas op zaterdagochtend 23 mei.