Quote: wat moet je over de wedstrijd schrijven?

Geschreven op dinsdag 3 november 2015 14:19 door SV Geuldal.

Het vierde nam het afgelopen zondag op tegen RKMVC 4, tegenstander die net zoals het vierde onderaan de ranglijst bungelt.

Maar direct vanaf de aftrap was duidelijk dat RKMVC daar absoluut niet thuis hoort, zeker kijkend naar de uitstekende nummer 10 die ze hebben. Vraag na de wedstrijd was dan ook of deze speler ook daadwerkelijk deel uitmaakt van de Mechelse selectie. We kunnen alleen maar gissen.
Het derde was weer bereid om wat spelers “te lenen” en Royos mocht het derde uithelpen vanwege het ontbreken van een keeper. Toch kreeg het vierde maar net 12 man bij elkaar.

Startopstelling: Chris – Jeroen – Hugo – Jules – Martien – Stephan – Lesly – Boris – Peter – Rik – Lars en Kay als wisselspeler.

Vanaf het begin werd Wijlre onder druk gezet door Mechelen die binnen 10 minuten al een 2 – 0 voorsprong hadden door alle ballen op hun spitsen diep te geven, waarbij ze ook door persoonlijke fouten van de Wijlrese verdediging werden geholpen. Halverwege de eerste helft werd het zelfs 3-0 en gingen de Wijlrese kopjes ook hangen. Ruststand 3 – 0.

Tweede helft ging het iets beter maar was het toch voornamelijk Mechelen dat voetbalde via de eerder genoemde blonde nummer 10. Het vierde kreeg nog enkele kleine kansjes maar een doelpunt zat er niet in. Waar het vierde in het verleden vele doelpunten maakten, valt het tegenwoordig een beetje tegen. Maar spelers hebben al gemeld meer te gaan trainen, dus we verwachten binnenkort vooruitgang hierin. Mechelen kwam nog op 4 – 0 en daarna vond iedereen het wel in orde. De gaarheid en vermoeidheid begon zichtbaar te worden en de scheidsrechter (in spijkerbroek notabene, je verzint het niet) vond het wel goed. Douchen en van de zon genieten was dan ook zijn advies.

Eindstand 4-0. Volgende wedstrijd is thuis tegen Geertruidse Boys 3. Wellicht dat er eindelijk weer eens een resultaat behaald kan worden.

Quote 1 uit de app: “Wat moet je daar dan inschrijven? We gingen voor de overwinning naar Mechelen maar het werd weer een dramatische morgen”

Quote 2 uit de app: “Soort Ajax – Roda. Je stelt je er vanalles bij voor maar na 5 minuten was het voorbij”

Quote 3 uit de app: “Vind je het gek als de leider om 4 uur ‘s nachts door een pupil naar huis gedragen wordt.”

Quote 4 uit de app: “Ik ga maar weer eens trainen deze week.”

Quote 5 uit de app: “Zullen we wel merken als we van Ingber 2 verliezen.”