Rabobank ClubSupport

Geschreven op zaterdag 20 juli 2019 20:47 door Bart Schrouff.

Onder de naam Rabo ClubSupport stelt Rabobank Zuid-Limburg Oost een gedeelte van de winst beschikbaar aan lokale clubs en verenigingen, die het geldbedrag mogen investeren voor verenigingsdoeleinden.

Het afgelopen jaar heeft SV Geuldal middels deze actie, vorig jaar de Rabobank Clubkas Campagne geheten, een mooi bedrag binnen gehaald.

Wie kan deelnemen?

Iedereen, die een rekening heeft bij de Rabobank Zuid-Limburg Oost.

Voorwaarde is wel, dat je daarnaast bent ingeschreven als lid van de Rabobank. Dit lidmaatschap is gratis en brengt geen enkele verplichting met zich mee.

Ben je rekeninghouder bij Rabobank, maar nog geen lid dan kun je je daarvoor aanmelden via de site https://www.rabo-clubsupport.nl/zuid-limburg-oost/lid-worden/

Hoe kan ik deelnemen?

Ieder lid van de Rabobank ontvangt begin september een bericht van de Rabobank om een vijftal stemmen uit te brengen op verenigingen naar eigen keuze, met een maximum van 2 stemmen per vereniging.
Ook mensen die geen lid zijn van SV Geuldal kunnen stemmen uitbrengen op onze vereniging.
Stemmen kan in de periode van 27 september t/m 11 oktober 2019.

Wat levert mijn stem op voor de vereniging?

Dat is afhankelijk van het totaal aantal uitgebracht stemmen.
Rabobank stelt dit jaar totaal € 400.000,– beschikbaar. Iedere uitgebrachte stem vertegenwoordigt straks een nader vast te stellen waarde.
Hoe meer stemmen op onze vereniging worden uitgebracht, hoe hoger het bedrag dat wordt uitgekeerd.
Als je SV Geuldal wil steunen, stem dan straks op onze vereniging en vraag familieleden, kennissen, vrienden, collega’s etc. die een rekening hebben bij Rabobank Zuid-Limburg Oost lid te worden van deze bank (voor zover zij dit nog niet zijn) en na bericht van de Rabobank te stemmen op SV Geuldal.