Rode kopjes

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zondag 10 mei 2015 18:16 door SV Geuldal.

Vandaag stond een uit-wedstrijd tegen Groene ster op ons programma. We begonnen met Ciara in het doel, Zoë achterin, Lynn en Nadja voor Zoë, Britt en Kirsten midden, en Isa in de spits. Diede begint er even naast en Esther is op vakantie. We deden onze warming-up en het spel kon beginnen.

SV Geuldal en Groene ster kregen allebei kansen. Er werd hard geknokt voor de bal. Ciara hield er een paar mooie ballen uit. Er kwam weer een aanval van Groen Ster en helaas belandde de bal in ons eigen doel. 1-0 voor Groene Ster. Maakt niet uit! Koppen omhoog en verder spelen. De bal ging heen en weer en met een achterstand van 2-0 lopen we het veld af naar onze kleedkamer. De eerste helft is voorbij.

In de kleedkamer wilde Micha toch nog even kwijt dat onze hoofden zo rood als een tomaat waren.

Vol goede moet lopen we het veld weer op. Isa krijgt twee kansen maar schiet ze helaas net niet erin. Lynn, Zoë en Nadja houden de ballen achter nog een paar keer tegen. Helaas krijgt Groene Ster toch weer een kans en ze schieten hem erin. 3-0 voor Groene Ster.

Helaas maakt Nadja in de zestien hands en krijgt de tegenstander een vrije trap. 4-0 voor Groene Ster.

We willen wel op z’n minst één goal maken maar het blijft niet lukken. Groene Ster lukt dit wel en het is 5-0 voor Groene Ster. Zo….dat vinden we genoeg nu zijn wij aan de beurt.

Zoë gooit de bal in naar Britt. Die draait zich vervolgens om en rent naar het doel. 5-1!!!

Iedereen juicht maar daar is geen tijd voor, want de wedstrijd gaat door. Kirsten in het midden doet goed haar best en ook Diede voorin krijgt een kansje. Helaas eindigen we de stand met 6-1 voor Groene Ster.

Er wordt nog een leuke foto gemaakt liggend op de grond en penaulty’s geschoten.

We staan nu op de 4e plaats. Toppie!!

Woensdag uit-wedstrijd tegen Weltania.

Britt