Schimmert uit altijd lastig…

Geschreven op dinsdag 13 oktober 2015 10:57 door SV Geuldal.

Het was een vroege zaterdagmiddag. We moesten tegen Vv Schimmert C 1 spelen. We wisten dat we tegen hun konden winnen. Maar we moesten wel er gewoon voor gaan.

We hadden een mattige start en daarom krijgen we ook al na misschien een kwartier spelen de 1-0 tegen door geklungel achterin. Gelukkig hadden we Ian en Sam de snelle jongens die de verdediging van Schimmert helemaal gek maakten en toen kwam tien minuten later de 1-1 die Ian maakte. We hadden veel kansen en de verdediging van hun wisten niet waar ze moesten verdedigen overal vielen gaten in de verdediging bij Schimmert en we hadden heel veel kansen. Gelukkig was Ian zo snel en behendig met de bal dat hij zo door de verdediging heen rende en langs de keeper rende en schoot zo de goal in en dat was de 1-2. We bleven maar kansen krijgen maar we kregen de bal maar niet tussen de palen. Het was rust en we moesten even opgepept worden door onze trainers Roy, Frans en Wiel. En we gingen vol zelfvertrouwen weer de tweede helft in. We moesten meer gaan spelen op balbezit en dat deden we maar hun hadden ook meer gedekt op Ian en Sam dus moesten we op een andere manier bij de goal komen en dat deden we en we lokten de verdedigers maar eruit zodat Sam de bal kon krijgen en naar de goal kon gaan. Maar we kregen weer zoveel kansen maar hij wilde er maar niet in. Gelukkig was de keeper van hun een keeper die veel uit zijn doel kwam. En daar maakten wij gebruik van en zo lokten wij hem uit het doel en zo maakten Ian de bevrijdende 1-3. Tien minuten voor tijd. Nu was het gewoon een kwestie van dichthouden achterin hun kregen een hele spannende kans maar gelukkig ging die naast en toen was de wedstrijd afgelopen. We hebben een hele goede wedstrijd gespeeld en zijn er heel erg ervoor gegaan. Goed zo mannen!