Seizoen 2018-2019 zit er op!

Archief – 2018/’19
Geschreven op maandag 27 mei 2019 08:56 door Bart Schrouff.

Het seizoen 2018-2019 zit er op voor het vlaggenschip van onze vereniging. Met een knappe 8e plaats met 31 punten hebben we ruimschoots aan onze doelstellingen voldaan. En met name het spel de laatste weken laat zien dat er voor de toekomst nog meer in het vat zit, mede gezien de jeugdige leeftijd van onze selectie. Gisteren na de wedstrijd tegen Abdissenbosch (4-3 overwinning) hebben de mannen de bloemetjes nog eens goed buiten gezet. SV Geuldal wil de supporters die ons het hele seizoen gesteund hebben, bedanken en we hopen hen volgend seizoen weer te zien op ons sportcomplex. Voor het komende seizoen zullen een viertal spelers van de jeugdafdeling door komen en inmiddels hebben we ook al enkele versterkingen van buiten onze club aangemeld. Zodra de overschrijvingsperiode voorbij is zullen we een update geven op onze website.