Seizoen 2020-2021: leiders en scheidsrechters gezocht!

Geschreven op woensdag 13 mei 2020 09:42 door Frans Souren.

Beste leden & vrienden van SV Geuldal,

Ondanks deze rare tijden waarin het dagelijkse leven overheerst wordt door het covid-19 virus, kijken we toch al vooruit naar het nieuwe seizoen. De voorbereidingen zijn in volle gang.

Juist de laatste weken, waarin er totaal geen verenigingsactiviteiten hebben plaatsgevonden, hebben volgens ons aangetoond hoe belangrijk verenigingen in onze dorpen zijn. Pas als het er (tijdelijk) niet is, besef je wat het betekent.

Als club zijn wij altijd op zoek naar leiders, helpers, vlaggers en andere kaderleden. Ook spelers (dames/heren/meisjes/jongens) zijn altijd meer dan welkom. Alleen een solide club met voldoende leden heeft immers toekomst. Heb je interesse: meld je aan er is altijd wat leuks voor je te doen.

In het bijzonder zijn we op zoek naar EEN LEIDER VOOR ONS DERDE SENIOREN TEAM en SCHEIDSRECHTERS (senioren en junioren).

Frans