SV Sibbe organiseert uniek voetbaltoernooi

Algemeen Archief – 2016/’17
Geschreven op donderdag 20 april 2017 19:56 door Andre Rompen.

Beste voetbalvrienden,
In het weekend van 7, 8 en 9 Juli 2017 gaat SV Sibbe een uniek voetbaltoernooi organiseren dat jullie niet willen missen! Iedere dag is er een leuk programma voor jong en oud.

Inschrijven en info via svsibbe.nl

Zo wordt er op vrijdagavond 7 juli een Beachvoetvolley toernooi georganiseerd. Hier spelen 4 veldspelers hun wedstrijden tegen elkaar. Inschrijven is mogelijk in 2 categorieën namelijk Dames en Heren. Laat je positief verrassen door de aankleding van de accommodatie en het speelveld. Tijdens deze avond zal DJ Kikkuh voor een gezellige sfeer zorgen waar onder het genot van een drankje en een BBQ de wedstrijden worden gespeeld.

Zaterdag 8 juli is gereserveerd voor de jeugd. Er wordt gespeeld in 2 verschillende dagdelen waarbij jeugd tot 11 jaar hun toernooi speelt tot 13:30 uur en de oudere jeugd tot 17 jaar van 13:30 uur tot 17:00 uur. Inschrijven is mogelijk per dagdeel in 3 verschillende leeftijdcategorieën. Een team bestaat uit 3 veldspelers,1 doelman en het aantal wisselspelers is onbeperkt.

Zondag 9 juli is bedoeld voor alle senioren Dames en Heren teams. Op deze dag is inschrijven bij de Heren mogelijk in Recreatief en Geoefende teams. Een team bestaat uit 3 veld spelers, 1 doelman en aantal wissels is onbeperkt. Het winnende Team bij de geoefende categorie ontvangt €150,-

Op alle dagen zullen de wedstrijden ongeveer 12 minuten duren. Bij droog weer worden de wedstrijden gespeeld op een zandveld, bij nat weer op een verhard veld. Er zullen prijzen zijn voor alle winnaars per categorie op alle dagen. Voor vragen kunnen jullie terecht bij frijnslambert@live.nl en/of 0623356315.

We hopend op een geweldig weekend met jullie als deelnemers.
Vriendelijke groet,

Bestuur SV Sibbe