Spelersmutaties SV Geuldal

1ste elftal
Geschreven op vrijdag 18 juni 2021 12:36 door Bart Schrouff.

De overschrijvingsperiode is inmiddels verstreken en de selectie van SV Geuldal wordt versterkt met enkele bekende gezichten vanuit het verleden die hun roots bij SV Geuldal hebben liggen. Seth Snouck speelde jarenlang in onze jeugdafdeling en maakte vanaf de JO17 een overstap naar WDZ en vervolgens naar Walram. Seth is nu weer op zijn oude nest terug.

De volgende oud gediende is Roy Hodiamont. Roy komt na een kort uitstapje naar FC Gulpen terug bij onze club.

Tenslotte heeft ook Ivo Habets besloten om weer voor SV Geuldal uit te komen nadat hij enkele seizoenen in de kleuren van vv Partij heeft gespeeld. Wij wensen iedereen veel plezier en veel succes toe.

Helaas hebben ook enkele spelers besloten om hun heil elders te zoeken; Kylian Maessen gaat naar RKMVC, Jari Luijten naar RKIVV en Kenneth Heuts naar Minor. We danken ze voor hun inzet en wensen ze veel succes elders.