Spelregelmiddag voor (jeugd)scheidsrechters

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 26 januari 2015 18:00 door Bart Schrouff.

Op zaterdag 7 februari zal een informatie bijeenkomst gehouden worden voor alle (jeugd)scheidsrechters.

Op deze bijeenkomst zal de spelregelkennis en hoe te handelen gedurende wedstrijden besproken worden. Hierbij zal het technisch commissielid John Habets tekst en uitleg geven in combinatie met amateurscheidrechter Karel Keulen. De bijeenkomst begint om 14.00 uur in de kantine van Struchter Boys. Als jij ook interesse hebt om hieraan deel te nemen ben je uiteraard welkom. Voor leden die het spelregelbewijs nog moeten halen is de bijeenkomst ook handig om bij te wonen. Overigens kan de jeugdafdeling van sv Geuldal nog steeds scheidsrechters gebruiken voor het leiden van de jeudgwedstrijden, schroom dan ook niet en meld je aan!