Stem op SV Geuldal in de Rabobank ClubSupport actie!

Geschreven op donderdag 1 oktober 2020 14:10 door Ralph Souren.

Onder de naam Rabo ClubSupport stelt Rabobank Zuid-Limburg Oost ook dit jaar weer een gedeelte van de winst beschikbaar aan lokale clubs en verenigingen, die het geldbedrag mogen investeren voor verenigingsdoeleinden.

Vorig jaar heeft SV Geuldal middels deze actie, een mooi bedrag binnen gehaald. En ook dit jaar hopen we weer veel stemmen binnen te krijgen!

Wie kan deelnemen?

Iedereen, die een rekening heeft bij de Rabobank Zuid-Limburg.

Voorwaarde is wel, dat je daarnaast bent ingeschreven als lid van de Rabobank. Dit lidmaatschap is gratis en brengt geen enkele verplichting met zich mee.

Ben je rekeninghouder bij Rabobank, maar nog geen lid dan kun je je daarvoor aanmelden via de site. Klik hier om lid te worden.

Hoe kan ik deelnemen?

Door in te loggen in de Rabobank app of op de Rabobank website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Stemmen kan in de periode van 5 t/m 25 oktober 2020.

Wat levert mijn stem op voor de vereniging?

Dat is afhankelijk van het totaal aantal uitgebracht stemmen. Iedere uitgebrachte stem vertegenwoordigt straks een nader vast te stellen waarde.

Hoe meer stemmen op onze vereniging worden uitgebracht, hoe hoger het bedrag dat wordt uitgekeerd.

Als je SV Geuldal wil steunen, stem dan op onze vereniging en vraag familieleden, kennissen, vrienden, collega’s etc. die een rekening hebben bij Rabobank Zuid-Limburg Oost lid te worden van deze bank (voor zover zij dit nog niet zijn) en vanaf 5 oktober te stemmen op SV Geuldal!