Sterke overwinning voor A1 tegen de Heeg A1

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 door SV Geuldal.

Met de B-spelers Luuk Souren en Coen van Liere in de basis begon Strucht/Wijlre A1 sterk aan de wedstrijd in De Heeg.

Na goed samenspel belandde de bal in de zestien bij Jesse Maessen en die rondde kalmpjes af, 1-0.

Daarna verslapte het spel wat, er werd niet goed druk gezet en de passes kwamen niet aan. Dit resulteerde in een goal voor De Heeg, 1-1.
Vlak voor de rust kreeg De Heeg nog een grote kans op de 2-1, maar doelman Luuk Souren zat er goed bij. In de rust werd er flink besproken over hoe het in de tweede helft beter kon gaan.
In de tweede helft ging het ook beter, er werd veel druk gezet en Strucht/Wijlre kwam er een paar keer goed uit via Tom Frissen. Deze kon echter niet verder na een paar gemene charges.
Daarna bleef Strucht/Wijlre door gaan en kregen we nog een kans via Toon Scheepers, die na een individuele actie het net niet kon vinden. Daarna ging het meer gelijk op.
De Heeg kreeg nog een kans op de 2-1 via een vrije trap, maar de doelman zat er goed bij.
Terwijl de wedstrijd langzaam naar het einde toeliep, kreeg Jerôme de bal en speelde deze goed naar Stijn, die oog in oog met de keeper van De Heeg stond. Hij maakte geen fout en vlak voor tijd 1-2 voor Strucht/Wijlre
De Heeg veroorzaakte daarna niet veel gevaar meer en Strucht/Wijlre won de eerste wedstrijd van het seizoen met 1-2.
Volgende wedstrijd is in een thuis wedstrijd tegen sportclub Jekerdaal A2.