Struchter Boys 1 genomineerd voor Sportteam van het Jaar

Geschreven op zaterdag 17 oktober 2015 11:44 door Ralph Souren.

Zes maanden geleden pakte deze mannen een voor Strucht historische titel. Nu zijn ze genomineerd voor Sportteam van het jaar 2015.

Ze strijden nu schouder aan schouder met de mannen van Wijlre voor meer van dat soort sportieve hoogtepunten. Maar een half jaar geleden pakte de mannen van Strucht de titel in de 5de klasse A, een voor Valkenburgse begrippen zeer unieke prestatie.

Deze prestatie leverde het team dan ook terecht een nominatie op voor Sportteam van het Jaar in de gemeente Valkenburg aan de Geul.

De titel Sportteam van het jaar 2015 in Valkenburg zou de kroon op hun werk zijn en jij kunt ze hierbij helpen! Breng je stem uit door de onderstaande foto op Facebook te liken. Help de huidige jongens van SV Geuldal aan de kroon op hun werk!

Genomineerd sportteam van het jaar 2015Struchter Boys 1Voetbal

Posted by Sportgala Valkenburg Aan de Geul on vrijdag 16 oktober 2015