Super Sunday SV Geuldal.

Archief – 2017/’18
Geschreven op zondag 11 maart 2018 22:01 door Bart Schrouff.

Vandaag een unieke prestatie van al onze seniorenteams. Alle teams wisten hun wedstrijden te winnen!

Geussel Sport Vr1 – SV Geuldal/Sibbe Vr1 : 1-4

RKSVB 2 – SV Geuldal 4 : 1-4

Berg’28 4 – SV Geuldal 3 : 2-4

SV Geuldal 2 – LHC 3 : 4-3

SV Geuldal 1 – Passart-VKC 1 : 6-1

SV Geuldal behaalde vandaag een dik verdiende overwinning tegen Passart-VKC. Voor de wedstrijd was het verschil op de ranglijst slechts 1 punt in het voordeel van SV Geuldal. Onze jongens kwamen beter uit de startblokken en de beweeglijke en snelle voorhoede van Alain, Jesse en Kylian zorgde voor de nodige problemen bij Passart-VKC.  Onze tegenstander uit Hoensbroek was al enkele keren door het oog van de naald gekropen maar na 15 minuten was het Kay die de score opende 1-0. Tegen het einde van de eerste helft verdubbelde Jesse de score naar 2-0. Dit was ook de ruststand. Meteen na de rust was SV Geuldal weer de ploeg die als beste uit het kleedlokaal kwam. Binnen vijf minuten was de wedstrijd beslist door snelle doelpunten van Kay en Kylian. Steeds was de beweeglijkheid en snelheid in de voorhoede een maatje te groot voor Passart-VKC. Toch scoorden de bezoekers uit Hoensbroek de 4-1 na een klutsbal met onze keeper Luuk. Wellicht een beetje ongelukkig voor Luuk maar hierbij dienen we aan te merken dat hij in de eerste helft twee vrije trappen van Passart-VKC op knappe wijze onschadelijk maakte! SV Geuldal bleef hierna de aanval zoeken en het was Kay die nog twee keer het net wist te vinden en de eindstand op 6-1 bepaalde. SV Geuldal zet hiermee de goede lijn van de laatste wedstrijden door en kruipt meer en meer richting de middenmoot van de 4e klasse B. Volgende week staat de zware uitwedstrijd tegen WDZ op het programma. We hopen natuurlijk op de nodige steun van supporters uit Wijlre en Schin op Geul.