SV Geuldal 2 bekert verder

Archief – 2018/’19
Geschreven op zondag 16 september 2018 18:41 door Ralph Souren.

SV Geuldal 2 heeft zich dankzij een 1-4 overwinning op FC Gulpen 2 weten te plaatsen voor de tweede ronde in het bekertoernooi. De ploeg van Raunchy Gelissen had een overwinning nodig om de voortgang in het bekertoernooi voort te zetten. Dankzij doelpunten van Robert Salma (Yes! Back in town!) en Jerome Huntjens (ieder 2 goals) eindigde de formatie als eerste in de poule. De tweede ronde wordt waarschijnlijk gespeeld op zondag 21 oktober 2018.

Eindstand

1. SV Geuldal (7 punten)
  2. Daalhof 3 (6 punten)
  3. FC Gulpen 2 (3 punten)
  4. Rood Groen LVC’01 2 (1 punt)

Het eerste elftal deed het wat minder goed. In eigen huis werd er verloren van DBSV. Om door te bekeren was een overwinning van de mannen noodzakelijk maar de ploeg kwam niet tot scoren. DBSV deed dat wel 1 keer en bekert wel verder. Door de nederlaag eindigt Geuldal als laatste in de poule.

Eindstand

1. DBSV (5 punten)
  2. FC Gulpen (4 punten)
  3. BMR (4 punten)
  4. SV Geuldal (3 punten)

De dames kregen een flink pak slaag in hun tweede wedstrijd van deze bekercompetitie. Thuis tegen de dames van SV Hulsberg werd met maar liefst 0 – 10 verloren. De tweede ronde van het bekerseizoen is door deze grote nederlaag definitief uit zicht. De laatste wedstrijd aanstaande donderdag tegen De Leeuw VR1 gaat dus om spek en bonen.

1. SV Hulsberg VR1 (3 wedstrijden, 9 punten)
  2. De Ster VR1 (2 wedstrijden, 3 punten)
  3. De Leeuw VR1 (1 wedstrijd, 0 punten)
  4. SV Geuldal VR1 (2 wedstrijden, 0 punten)