SV Geuldal 2 in het nieuw!

Geschreven op woensdag 9 december 2015 23:18 door Ralph Souren.

Zondag jl. zijn ook onze spelers, trainers en begeleiders van SV Geuldal 2 volledig in het nieuw gestoken. Verantwoordelijk voor deze prachtige geste zijn onze sponsoren van het tweede team: Ruby van Kreuwels Vastgoed uit St. Geertruid en Joseph van Joseph Grillhouse Pizzeria uit Valkenburg.

Niet alleen werden onze jongens in een volledig nieuw tenue gestoken ze kregen ook nog eens nieuwe trainingspakken en bovendien allemaal een nieuwe sporttas!!

Dat het onze jongens goed deed bleek al direct in de aansluitende wedstrijd waarin met 5-1 van onze voetbalvrienden van Zwart Wit ’19 gewonnen werd.

Graag willen we Ruby en Joseph heel hartelijk dank zeggen voor hun steun aan onze vereniging en SV Geuldal 2 in het bijzonder. Welkom bij de SV Geuldal familie, we verheugen ons op onze samenwerking.

image003image004