SV Geuldal 4 nam het uit op tegen RKVVM5

Geschreven op dinsdag 13 oktober 2015 11:09 door SV Geuldal.

Weersomstandigheden: rond de 4 graden Celsius met een koud briesje. Veld wat goed bespeelbaar, maar een beetje nat.

We begonnen de wedstrijd met een paar nieuwkomers. Mannen van het derde bedankt voor het uithelpen. Hopelijk komt er een keer dat het vierde andere elftallen kan uithelpen, het aantal afmeldingen op het vierde is wekelijks enorm hoog.

Opstelling van vandaag: Pascal – Chris – Casper – Jules – Marco – Lesley – Stefan – Glenn – Hugo – Lars – Kay.

De scheidsrechter heeft gefloten voor de 1ste helft. De bal ging op en neer. Beide teams hadden evenveel balbezit. Al denken we allemaal bij SV Geuldal dat het 48% tegen 52% van ons was. Om even een goed spelbeeld te vormen voor de mensen die dit verslag lezen, SV Geuldal was het tikkie takkie van FC Barcelona aan het uitproberen en kwamen zo vaker goed uit de drukte. RKVVM gebruikte vaker de lange bal. In de eerste helft kregen de strijders van Geuldal 4 een handjevol kansen. Deze kansen werden niet in een goal omgezet door Lars “taxibedrijf” Mehlkopf. RKVVM kwam er af en toe goed door met een lange bal, maar ook hun konden geen potten breken. Na 45 min konden we aan de thee. Ruststand 0-0.

Aangezien we maar 11 man hadden konden we geen wissels doorvoeren voor de 2de helft. Verder was er een tactische bespreking van Boris “coach” Meessen. De 2de helft is begonnen. RKVVM dacht door snel druk te zetten in de 2de helft een goal te kunnen forceren. Dit was ook het geval. Miscommunicatie van Geuldal zorgde voor een half kans voor RKVVM. Deze kans werd door onze verdediging niet goed beoordeeld en zo kwam de thuisploeg met een beetje geluk op 1-0. RKVVM rook bloed en ging vol voor de aanval. Geuldal was een beetje op aan het raken en moest steeds meer in de verdediging, het tikkie takkie van de 1ste helft was nergens meer te bekennen. RKVVM speelde prima over de vleugels, waar ook de 2de kans vanaf kwam en met een beetje geluk vloog die bal ook nog een het doel in van Pascal ” RUSTÂÂÂÂGHH ” Royen. Eindstand: 2-0.

De wedstrijd werd in rust afgesloten.

Mannen bedankt en volgende week hebben we een rustweekend wegens het terugtrekken van BMR5.
Verslag door: Casper “De Sloper” van Eck.