SV Geuldal B1 begint goed aan de competitie.

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op dinsdag 10 maart 2015 15:18 door SV Geuldal.

Ook het seizoen van de B1 van SV Geuldal is alweer twee weken onderweg. De eerste wedstrijd was een thuisduel tegen RKSV Heer B2. Al snel was duidelijk dat beide ploegen ongeveer even sterk waren. Via een doelpunt van Jesper kwamen we toch op voorsprong, maar helaas konden we dit niet vasthouden tot het laatste fluitsignaal. Heer kwam namelijk via een benutte strafschop in de absolute slotsecondes van de wedstrijd terug tot 1-1 waardoor beide ploegen genoegen moesten nemen met maar één punt.

Eindstand: SV Geuldal B1 – RKSV Heer B2 1-1 (0-0)

Een week later (afgelopen zaterdag) was SV Meerssen B2 de tegenstander. We begonnen goed aan deze wedstrijd en kwamen via een doelpunt van Mika op een 0-1 voorsprong. Deze stand zou maar kort op het scorebord hebben gestaan want via een goed geplaatste kopbal kwam Meerssen terug tot 1-1. Dit was dan ook de ruststand. Maar in de tweede helft liet Geuldal toch zien dat zij absoluut de betere waren van beide partijen. Denys, Cas en Stan wisten in de tweede helft het net te vinden waardoor SV Geuldal B1 een vrij gemakkelijke 1-4 overwinning boekte op onze tegenstanders uit Meerssen.

Eindstand: SV Meerssen B2 – SV Geuldal B1 1-4 (1-1)

Na twee wedstrijden staat SV Geuldal B1 met 4 punten op een gedeeltelijke 1ste plek, een goede start van hopelijk een leuk en succesvol seizoen.

Volgende week spelen we in Eijsden tegen SVME B1.