SV Geuldal begint beker met overwinning

Archief – 2018/’19
Geschreven op zondag 2 september 2018 17:01 door Ralph Souren.

Het eerste elftal van SV Geuldal is de bekercompetitie met een 5-3 overwinning begonnen tegen FC Gulpen. De keepers mochten dus vaak vissen op het kunstgras in Gulpen. De doelpunten van SV Geuldal kwamen op naam van Danny Smeets (3x) en Kylian Maessen (2x).

Ook het tweede elftal begon met een uitwedstrijd in plaats van een pot thuis. In Maastricht schoot het uit de startblokken en stond het na 20 minuten 3-0 voor. In de tweede helft kwam daar nog een doelpuntje bij: 4-0 eindstand, maar het had een veel grotere uitslag kunnen zijn. De doelpunten werden gemaakt door Geuldal debutant Kjell Speetjens (2x), Dani Parlag en Jérôme Huntjens.

De dames verloren helaas hun eerste bekerwedstrijd. In Stein werd met 4-1 verloren.