SV Geuldal D1 – RKVVM/Sibbe/Geertr.D1. 6-3 (1-2)

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 13 april 2015 08:07 door SV Geuldal.

Vandaag moesten we thuis tegen RKVVM/Sibbe/Geertr.D1.

Wij waren aan de beurt met aftrappen. In de 10de minuut scoorde Ivo met een schitterende uitbraak door de benen van de keeper. Het was 1-0. Daarna werd het moeilijker voor ons.

Keanu wist maar liefst 5 ballen uit de goal te houden. Daarna scoorde de tegenstander 1-1.

En we gingen zelfs met 1-2 tegen de rust in.

Na de rust hadden we de smaak te pakken, zaten beter in het spel en begonnen met scoren.

Ivo scoorde 2-2. Daarna maakte ik zelf een mooie goal en het was 3-2. Scott maakte vervolgens 4-2. En Ivo maakte binnen 4 minuten 5-2 en 6-2. Op het allerlaatst kregen we nog een goal tegen en de wedstrijd eindigde met 6-3. Het was een leuk potje voetbal.

Man of the match is voor mij Keanu, omdat we dankzij zijn vele reddingen in de eerste helft niet met een nog grotere achterstand de rust in gingen.

Groetjes Thuur.