sv Geuldal D1 – RVU D1

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 23 maart 2015 17:51 door Bart Schrouff.

Verslag zaterdag 21 maart 2015:

Het is een grijze zaterdagochtend waarop we vol goede moed beginnen aan onze derde wedstrijd tegen RVU. Na een paar minuten spelen komen we al op een achterstand: 0-1. Maar Scott en Ivo combineren goed en Scott weet uit één van deze acties de 1-1 te scoren. RVU krijgt een corner en Ivan schiet de bal jammer genoeg in eigen goal: 1-2. Daarna gaat het gelijk op. Ivo komt met een assist op Kevin die de 2-2 maakt. RVU laat het hier niet bij zitten en maakt voor rust nog 2-3. Na de rust gaat het weer gelijk op. RVU krijgt een corner, maar Scott weet de bal op de lijn weg te koppen. Daarna krijgen wij ook weer een goede kans die door Casper maar net over wordt gekopt. Ivo krijgt een goede bal van Casper en passeert een paar mannetjes van RVU. Ivo maakt zijn derde assist van deze wedstrijd waaruit Luc met links weet te scoren, in de kruising: 3-3. Het wordt daarna nog spannend aan beide kanten van het veld. De bal gaat er niet meer in. De scheids fluit af. Daarna hebben we nog een leuke teamdag voor de boeg.

Man of the match: Ivo, omdat hij drie belangrijke assists heeft gegeven.

Wedstrijdverslag gemaakt door Luc Nass