SV Geuldal D1-SV Simpelveld D1 (3-0) 3-1

Geschreven op maandag 30 november 2015 11:39 door SV Geuldal.

Vandaag moesten we tegen Simpelveld.

We begonnen de wedstrijd goed in de eerste minuut kregen we een corner die genomen werd door Casper maar de bal kwam terug in de voeten van Casper waardoor hij de bal in de linkeronderhoek schoot en we kwamen op 1-0 . Een paar minuten later kwamen we eruit via de linkerkant er kwam een voorzet op Scott die hem mooi controleerde en de 2-0 binnenschoot. Er gebeurde een tijdje niks totdat we een vrijetrap kregen die schoot Scott op het doel maar de keeper had hem niet klem waardoor Casper de 3-0 maakte. Na de rust ging het spel de andere kant op. Simpelveld werd sterker en we hadden het even moeilijk. waardoor Simpelveld de 3-1 binnenschoot. Simpelveld werd steeds sterker maar kreeg de bal  niet meer erin doordat de verdediging het heel goed deed toen ging het fluitsignaal. Als we komende dinsdag in Daalhof winnen mogen we ons eindelijk kampioen noemen.

Man of the match: Casper de Backer omdat hij verdedigend heel goed stond en twee goede doelpunten scoorde in deze belangrijke wedstrijd.

Verslag: Ivo.