SV Geuldal MC1 – RKHSV MC2 0-1

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op dinsdag 28 april 2015 15:40 door Bart Schrouff.

Afgelopen zaterdag speelde onze MC1 tegen RKHSV MC2.

Zaterdag stond de wedstrijd tegen Heugem op het programma. Met een krappe selectie, elf meiden, begonnen we aan deze wedstrijd. Een wedstrijd die we echt graag wilden winnen!

Misschien wel té graag… We kwamen ongelukkig vroeg op achterstand en de druk om te scoren wordt dan nog groter. In alle enthousiasme wordt dan gejaagd op de gelijkmaker en als dat niet direct lukt komen er links en rechts wat frustraties. De wedstrijd loopt dan niet echt lekker voor Geuldal en jammer genoeg is 0-1 dan de eindstand. Zeker horen ook dit soort wedstrijden bij het voetbal. Belangrijk is wat we hiervan kunnen leren en hoe we het de volgende keer beter kunnen doen. Samen gaan we deze wedstrijd bespreken en dan positief naar de volgende wedstrijd.

Ter inspiratie een linkje met wat mooie voetbalmomenten: