sv Geuldal MC1 – Scharn MC2 1 – 11

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 30 maart 2015 07:47 door Bart Schrouff.

Verslag van de wedstrijd van de MC1.

Een moeilijke wedstrijd, dat kan wel gezegd worden. Zonder wisselspelers, gehavend door vele blessures, en gelukkig wel met versterking van Ciara van onze MD1 konden we met net 11 meiden aantreden tegen Scharn. Een aantal meiden speelden voor het eerst op een andere plaats, dat was wennen! Positief is dat je door op een andere plek te spelen weet hoe het is voor je medespelers om op die positie te voetballen en hoe je elkaar beter kunt helpen door vrij te lopen en je actief aan te bieden.

We speelden tegen een goed voetballende tegenstander, sterk in de combinaties en snel spelend over de flanken. De wedstrijd werd verloren, maar ook hier kunnen we van leren. De eer werd gered door Floor die uit een mooie combinatie met Kelly wist te scoren.

Belangrijk is het om in een moeilijke wedstrijd positief te blijven en voor elkaar te blijven werken, ook als effe tegen zit. Steun elkaar! Komende week weer lekker trainen en oefenen in de combinaties en het positiespel, en volgende week tegen IVS er weer vol tegen aan!