SV Geuldal Mini F enthousiast van start

Geschreven op maandag 5 oktober 2015 23:43 door SV Geuldal.

Vandaag hebben onze jongste SV Geuldal toppertjes hun eerste wedstrijd gevoetbald tegen Walram.

Als onze jongste aanwinsten van SV Geuldal mogen gaan voetballen dan is hun enthousiasme zo aanstekelijk dat het heel veel plezier maakt om hen bezig te zien.

Vandaag mochten ze voor de eerste keer aantreden in en tegen Walram en ze deden het waanzinnig goed. Niet alleen liepen ze allemaal al vanaf s’middags in hun voetbal outfit rond en helemaal klaar om te mogen beginnen. Eenmaal op het veld gingen alle remmen los en was het fantastisch om te zien hoe ze samen zo ontzettend goed hun best deden.

Er werd van beide kanten heel leuk gevoetbald en ook heel wat doelpuntjes gemaakt. Met tot slot een paar hele mooie penalty’s van onze jongste helden. Dit beloofd heel veel goeds voor de toekomst. Complimenten kanjers en heel veel succes bij SV Geuldal!!!

Met dank ook aan Walram voor het mede mogelijk maken van deze wedstrijd.