SV Geuldal ook volgend seizoen weer in de 4e klasse.

Archief – 2017/’18
Geschreven op maandag 28 mei 2018 15:42 door Bart Schrouff.

Afgelopen zondag heeft ons eerste elftal zich definitief veilig gespeeld ondanks een 3-1 nederlaag in Voerendaal. Na een erg slechte start van de competitie, met slechts 1 punt uit de eerste acht competitiewedstrijden, heeft het team onder leiding van Joep Zenden en Ronald Pijls zich knap hersteld. De ommekeer begon met een thuisoverwinning tegen Sylvia in november vorig jaar waarna het team een reeks knappe resultaten haalde in de 2e periode. Dat hierbij enkele ruime overwinningen gehaald werden met ruime doelcijfers was uiteindelijk beslissend. Hierdoor moet Zwart-Wit’19 nacompetitie gaan spelen omdat hun doelsaldo beduidend slechter was. Langs deze weg willen we onze buren uit Eys succes wensen in de komende wedstrijden tegen KCC’13. Verder willen we Joep en Ronald bedanken voor hun passie en inzet en wensen hun veel succes in de toekomst toe. SV Geuldal zal onder leiding van de nieuwe trainers Roger Stassen en Raunchy Gelissen ook in het komende seizoen op 4e klasse niveau actief zijn. Inmiddels zijn we volop bezig met de nieuwe selectie voor het nieuwe seizoen en kunnen alvast vermelden dat een groot deel van de huidige JO19 (de oude A1) naar de senioren over zal gaan en dat daarnaast reeds enkele spelers hun overschrijving naar SV Geuldal hebben ingeleverd. Al met al een positieve ontwikkeling waar we blij mee zijn. Wat resteert zijn nog enkele inhaalwedstrijden van de jeugd en lagere teams en natuurlijk de bekerfinale van de JO13-1 komende zaterdag om 14.00 uur in Nuth. We hopen dan ook dat veel supporters van SV Geuldal de jongens komen steunen!