SV Geuldal voetbaltraining voor Sint en Pieten

Archief – 2018/’19
Geschreven op woensdag 5 december 2018 12:30 door SV Geuldal.

Ook dit jaar heeft Sinterklaas en een hele rammel pieten weer tijd gevonden om onze kleine kanjers van SV Geuldal te vereren met een bezoekje.

Zo werden de JO7/ JO8 / JO9 en JO10 allemaal verrast door meevoetballende pieten die uit het niets zomaar op de training verschenen. En ook nog allemaal mee gingen voetballen. Dat lieten onze voetbalsterren niet op zich zitten en de pieten kregen dan ook voetballes van ze.

Sinterklaas bekeek het allemaal rustig en zag dat het wel goed zit met de talentjes bij onze vereniging. Zo nu en dan maakte hij zelfs kleine aantekeningen…zou hij dan toch ook scouten voor een grote Spaanse club uit Madrid…???

In ieder geval werden alle spelertjes verrast met een prachtig kado en natuurlijk heeeeeel veeeeel snoep en warme chocomelk!!

Dank je wel aan de dames van de Activiteiten commissie die het weer voor mekaar hebben gekregen de Sint in deze drukke tijd naar onze club te krijgen en voor de mooie verrassingen.

De trainingen voor aanstaande woensdag zijn natuurlijk afgelast en we wensen iedereen namens heel SV Geuldal een hele mooie Sinterklaas avond toe.