SV Geuldal voor de Voedselbank

Geschreven op woensdag 9 december 2015 23:59 door Ralph Souren.

Heel Limburg is natuurlijk in de ban van Serious Request dat volgende week begint. Maar er is nog een grote landelijke actie die net zo mooi is om aan deel te nemen!

Dat is namelijk Samen voor de Voedselbank. Een actie van alle regionale omroepen die lang houdbare producten inzamelen voor de Voedselbank. In Limburg wordt deze actie gecoördineerd door L1 en doen heel veel bedrijven, organisaties en verenigingen mee.

Meedoen is heel gemakkelijk! We zamelen namelijk lang houdbare producten in die op het boodschappenlijstje staan. Deze boodschappen worden dan verdeeld over de 5.100 (!) Limburgers die afhankelijk zijn van de Voedselbank.

SV Geuldal gaat ook producten inzamelen in haar kantines. Vanaf donderdag 10 december tot en met woensdag 16 december staan daar dozen klaar om gevuld te worden. Dus kijk eens in je kast of je nog ergens producten hebt staan of doneer op welke manier dan ook. Echt alle kleine beetjes helpen!
De kantines zijn geopend rondom wedstrijden en trainingen. Mocht deze nou dicht zijn kan je je producten altijd inleveren bij een van de andere inzamelpunten (in Gulpen bij de Plus, in Wijlre aan de Holegracht 27 of in Valkenburg in de Albert Heijn).

Meer informatie over de actie vind je op l1.nl/voedselbank of stuur een mailtje naar Ralph Souren.

Namens al die duizenden Limburgers: Heel erg veel dank!

boodschappenlijstje-socialmedia