SVG3 – SCG3 4 – 1

Geschreven op dinsdag 1 december 2015 17:25 door Ralph Souren.

Na het gelijkspel van vorige week stond nu SCG 3 op het programma voor het derde.

Het derde begon goed aan de wedstrijd maar was te slordig in de passing. Toch kreeg SVG3 enkele kansjes om de scoren te openen. SCG kon weinig doen dan alleen maar verdedigen. Toch was het SCG dat de score opende na een klutssituatie in de 16 van SVG3. SVG3 treurde niet lang en ging direct opzoek naar de gelijkmaker. Dat duurde niet lang voor hij zou vallen, Topscoorder Frank letten attent op nadat de keeper de bal moest lost laten na een schot van Phil 1-1. Direct na deze goal kreeg SVG3 nog een aantal goede kansen om met een voorsprong de rust in te gaan. Maar helaas werden deze kanssen niet verzilverd. Na de rust veranderde weinig aan het spelbeeld, SVG3 bleef aanvallen en de gasten uit Gronsveld konden weinig doen dan alleen maar verdedigen. Het duurde dan ook niet lang voordat de 2-1 viel. Het was Bart die met een bekeken schot SVG op voorsprong schoot. SCG probeerde na de achterstand terug te komen in de wedstrijd en ging zelf meer aanvallen. Na geklungel in de defensie van SCG kon Phil de bal naar Frank klutsen, die vervolgens koelbloedig de 3-1 scoorde. In loop van de 2de helft kon leider Dave Pasmans lekker door wisselen en kon Boris zijn debuut maken voor het derde. Boris had zelfs nog de 4-1 op de schoen nadat hij helemaal vanaf de verdediging was opgestoomd naar het vijandelijke doel, helaas voor Boris stopten de keeper zijn inzet, gelukkig stond Phil nog op te letten om vervolgens de rebound rustig binnen te schuiven. Na een teleurstellende start begint SVG 3 zich goed te herpakken uit de laatste 3 wedstrijden werden 7 punten gepakt (doelsaldo 9-3). Er word goed getraind en het spel is nu eindelijk beter dan de 3de helft ;).

1-0 Frank E
2-1 Bart D
3-1 Frank E
4-1 Phil v O

Verslag ingestuurd door een razende reporter.