Tennisdag SV Geuldal 3 juli‏

Geschreven op maandag 13 juni 2016 13:31 door SV Geuldal.

Beste seniorenleden van SV Geuldal,

Tennis Vereniging Tempo uit Wijlre organiseert op zondag 3 juli 2016, in navolging van een geslaagde TV Tempo-SV Geuldal dag vorig jaar, een leuke einde seizoens-activiteit, speciaal voor leden en hun partners van SV Geuldal. Tijdens deze activiteit zullen de seniorenelftallen (incl. partners) van SV Geuldal tegen en met elkaar strijden om de titel “Beste Team van de Dag”.

Alle deelnemers zullen zowel als team, maar ook als individu op deze dag bij verschillende sporten zoals tennis, mini – golf en darts, het tegen elkaar opnemen.  De activiteiten starten om 12.00 uur, de finales zullen rond 17.30 uur worden gespeeld. Aansluitend aan de finales zullen we de dag afsluiten met een gezellige BBQ. De BBQ is voor zowel deelnemers als partner/ kinderen.

De kosten voor deze afsluitende dag zijn;

• Deelname aan alle activiteiten, incl. BBQ, 14 euro
  • Deelname aan alleen activiteiten, 3 euro
  • Deelname aan alleen BBQ, 11 euro

We hopen op een grote belangstelling om er een gezellige, leuke en sportieve dag van te maken. We streven naar 6 – 8 deelnemers per seniorteam.

Inschrijven voor deze activiteit kan via bjornboumans@hotmail.com.

Bij de inschrijving graag vermelden of je deelneemt aan de activiteit en/of BBQ. Ook graag aangeven of je partner deelneemt aan de activiteit en/of BBQ en of deze al eens getennist heeft. Uiterlijk inschrijven voor zaterdag 25 juni 2016.

Mochten jullie nog vragen hebben, kunnen jullie contact opnemen met Bjorn Boumans: 06-5378 3684 of Rob Stassen: 06-3821 1094.

Met sportieve groet,

Bjorn Boumans, namens TV Tempo