Volgende week 7×7?

Algemeen Archief – 2016/’17
Geschreven op zondag 7 mei 2017 22:37 door SV Geuldal.

De opmaat naar de veteranen is ingezet! Wegens alle afwezigen en geblesseerden, moesten we de wedstrijd beginnen met 10 man. Na een minuut of 10 arriveerde Jorgo vanuit zijn werk. Bedankt Jorgo!
Na 35 minuten viel echter onze Mul uit met een blessure en prompt werd besloten om maar meteen aan de thee te beginnen. Het werd dus twee keer 35 minuten, maar desondanks waren onze oudjes toch moe na afloop.

Zwart-Wit was de hele wedstrijd de bovenliggende partij. Bij een aanval van Eys over rechts werd Sven vakkundig uitgekapt. De voorzet die volgde, viel tot ieders verbazing binnenkant paal in onze goal. 1-0 voor de thuisploeg. Meteen na de aftrap een goede aanval van Geuldal. Na een combinatie kon Micha voorzetten, Roy kwam er net niet bij met zijn koppie en het schot van Marco bij de tweede paal miste precisie. Helaas was dit ongeveer het enige wapenfeit van onze mannen in de eerste helft.

De tweede helft dus verder met 10 man na de blessure van Mark. Eys rook bloed. Een aanval over links gevolgd door een schot. Micha probeerde met alle kracht het schot te blokken, maar helaas veranderde het schot van richting en liet Paul kansloos in de korte hoek. Korte tijd later een afstandsschot van een metertje of 40. Paul stond volgens eigen zeggen op 5/6/7/8/9 meter van zijn doel, maar hier waren de meningen over verdeeld. Feit was wel dat hij het schot duidelijk niet aan zag komen. 3-0. Daarna toch nog een kansje voor ons. De gelegenheidskeeper van Eys liet de bal los, een hard schot van Jorgo, maar helaas een metertje over. Even later een penalty voor de thuisploeg na een charge van onze Duitse pantsertank Roel. Maar Paul had wat goed te maken en stopte de penalty!!! Sven viel nog uit met een blessure, waardoor we verder moesten met 9 man. Eys wist nog de 4-0 en 5-0 te scoren.

Nog drie wedstrijden te gaan. Volgende week tegen WDZ 4. Gezien de nieuwe blessures kunnen we misschien al een keer 7×7 oefenen voor volgend seizoen?