Vol verwachting klopt ons hart….

Geschreven op zondag 29 november 2015 21:20 door Andre Rompen.

afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zover. Sinterklaas kwam op bezoek bij de jongste leden van onze jeugdafdeling.

Rond de klok van half zeven verzamelden zich bijna alle spelers van de MP, F en E jeugd zich samen met hun broertjes en zusjes en ouders in de kantine in Wijlre.

Het was volle maan en de wind ging al flink te keer. Zou de Sint met zijn Pieten het veld in Wijlre wel vinden?

Om zeven uur was het dan eindelijk zover, het lange wachten werd eindelijk beloond, met diverse liedjes werd de Sint verwelkomd.

Als eerste waren de spelertjes van de MP aan de beurt, gevolgd door de F en de al wat stoerdere jongens van de E.

Iedereen kreeg aan clubsjaal als kado. Na een groepsfoto en nog wat liedjes vetrok de Sint met zijn Pieten weer.