Voorbeschouwing SV Geuldal – WDZ

Archief – 2018/’19
Geschreven op vrijdag 15 februari 2019 09:32 door Bart Schrouff.

Komende zondag staat de wedstrijd SV Geuldal – WDZ op het programma op ons complex in Wijlre. Het team van Roger Stassen is na de winterstop aan een sterke reeks bezig waarin het in drie lastige uitwedstrijden ongeslagen bleef tegen Voerendaal (0-0), Eikenderveld (0-0) en Brunssum (1-5) op een nederlaag trakteerde. Onze tegenstander WDZ is een goed voetballende ploeg die ons in de uitwedstrijd met 2-0 versloeg. Het weer wordt mooi en de aftrap zal verricht worden de prinselijke hoogheden van de Kling Puime, prins Sjoerd, prinses Sam en hofnar Hay. De wedstrijdbal is gesponsord door Joy Flowers uit Valkenburg waar u altijd terecht kunt voor een mooi boeket. We hopen dat veel supporters de weg weten te vinden naar ons sportcomplex achter het kasteel. Het verdere programma van de senioren:

12:00 uur   SV Geuldal 2 – WDZ 2
10:00 uur   WDZ 4 – SV Geuldal 4
10:00 uur   SV Geuldal vr1 – Leonidas-W vr1   UITGESTELD!