Wedstrijdverslag F1, 30 april

Geschreven op zondag 1 mei 2016 11:54 door Andre Rompen.

Vanaf de aftrap kreeg Minor een corner, deze werd bij de eerste paal mooi ingedraaid waardopr onze keeper Kalle de bal ongelukkig in het doel werkte. 5 minuten later precies hetzelfde scenario, 0-2 achter. Na een lage bal van Minor schoot hun spits de bal hoog achter Kalle in het doel: 0-3. Len pakt vervolgens de bal af op het middenveld en rondde een mooie solo af inde verre hoek: 1-3 ruststand. Na rust kreeg Tom na een goede Geuldal combinatie de bal nog hard in de korte hoek van de keeper: 2-3 maar helaas na de gelijkmaker viel de 2-4 door een hoog schot achter onze 2e helft keeper Sem. Geuldal voerde de druk op en had het betere van het spel, combineerde veel maar de goede keeper van Minor stond vaak op de juiste plek. Door een uitbraak van Minor werd de 2-5 nog genoteerd maar de complimenten gaan naar onze hele F1!
En proficiat aan de F2 kampioenen van Minor! Ook de F1 had vandaag de laatste match van het seizoen en wel thuis in Wijlre tegen kampioenskandidaat Minor!