Wedstrijdverslag MP, 30.04.2016

Geschreven op zondag 1 mei 2016 11:57 door Andre Rompen.

Onze MiniF sotnd vanmorgen op een regenachtige zaterdagmorgen, met een uitgedunde selectie, (wegens de meivakantie) voor de laatste competitie match, thuis in Wijlre tegen Simpelveld.
Quint van Simpelveld hielp bij 1 teams van ons om een 4tal compleet te maken, mooie actie! Stan had bij hun eerste partij vooor de enige tegentreffer kunnen zorgen bij een 1-3 verlies, ook de tweede partij van Luca, Stan, Quint en de debuterende (met zwemdiploma op zak) Siem ging helaas met 0-2 verloren.
De eerste partij van Max, Mik, Fenna en Niek eindigde in 4-2 winst met 2 goals van Fenna (zowel met links als met rechts!) en Max en Mik scoorden ook een goal. Hun tweede partij werd met 3-2 gewonnen waarbij Mik de gehele score voor zijn rekening nam. Al met al een mooie enthousiaste potjes voetbal in de regen